WARUNKI SPRZEDAŻY


  1. Ceny w ofercie to ceny netto, nie zawierają podatku VAT 23 %.

  2. Ceny towaru podane są w złotówkach lub w walutach wymienialnych. Cena w walucie wymienialnej jest przeliczana na złote polskie wg kursu średniego NBP z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury. Nie dotyczy maszyn sprowadzanych na zamówienie Klienta do których ceny są ustalane indywidualnie.

  3. Formy płatności: przelew bankowy lub gotówka (limit opłat gotówkowych zgodnie z przepisami skarbowymi).

Bank: ALIOR Centrala Warszawa ul.Łopuszańska 38D

Konto do płatności tylko w PLN: 78 2490 0005 0000 4530 0002 9524

Konto do płatności tylko w EUR: 60 2490 0005 0000 4600 0002 6312

    Konto do płatności tylko w USD: 26 2490 0005 0000 4600 0002 6342


SWIFT: ALBPPLPW


4. Odbiór towaru odbywa się na podstawie wpłaty gotówki lub po wpłynięciu płatności na konto bankowe firmy. W wyjątkowych sytuacjach akceptujemy potwierdzenie przelewu przekazane osobiście lub za pośrednictwem maila.

5. W przypadku zakupu materiałów do piaskarek lub akcesoriów/ części do maszyn towar może być przesłany do Klienta na jego koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku braku innych ustaleń, towar zostanie wysłany za pobraniem. Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmę kurierską.

6. Dowóz, instalacja i szkolenie przy sprzedaży piaskarek i innych maszyn są płatne (chyba że jest to zaznaczone lub ustalone inaczej). W wypadku wysyłki urządzenia do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej koszty dostawy ponosi Klient.

7. Zamawiający zobowiązany jest do przygotowania miejsca instalacji, doprowadzenie wymaganych mediów oraz rozładunku dostarczonego towaru.

8. Towar wysyłany firmą kurierską dostarczany jest w przeciągu dwóch dni roboczych na terenie Polski przy czym zazwyczaj jest to następnego dnia roboczego od momentu jej nadania. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w wróci z powrotem do nadawcy - Blast Effect. Uwaga! Nie odebranie przesyłki w terminie spowoduje obciążenie Klienta kosztami wysyłki i powrotu towaru do naszej firmy.

9. Klient ma obowiązek sprawdzenia opakowania i stanu towaru oraz jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy i w obecności Kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecność Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny-szkody zawierający opis uszkodzenia oraz w miarę możliwości wykonać zdjęcia. Podpisany przez kuriera protokół należy przekazać kurierowi, a kopię protokołu przesłać natychmiast e-mailem na adres biuro@blasteffect.pl w celu poinformowania nadawcy przesyłki o zaistniałej szkodzie. Tylko prawidłowo sporządzony i przekazany protokół szkody umożliwia dochodzenie roszczeń z tytułu szkody powstałej podczas transportu z ubezpieczenia.

10. Przy zamówieniach wszystkich typów urządzeń wymagane są: pisemne zamówienie od Klienta oraz przedpłata lub zaliczka w zależności o konkretnych ustaleń. W wypadku zaliczki pozostała wpłata powinna być uiszczona najpóźniej w dniu instalacji urządzenia u Klienta.


11. Towar pozostaje własnością firmy Blast Effect do momentu uiszczenia całkowitej opłaty przez Kupującego.

12. Urządzenia standardowo posiadają 12 miesięcy gwarancji, chyba że jest to zapisane inaczej.


13. Akcesoria i materiały eksploatacyjne typu: dysze, szczotki, oprawy, itp. nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie lub zwrotowi.


14. Blast Effect nie ponosi względem Kupującego odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w dostawie, wykonaniu naprawy lub nieprawidłowe działania Urządzenia, jeżeli opóźnienie to jest spowodowane przez działanie siły wyższej, w tym w szczególności: powodzi, pożaru, wojny, stanu wyjątkowego, strajków lub nieprawidłowego działania systemów elektronicznych o charakterze powszechnym lub nieprawidłowego działania standardowych systemów elektronicznych lub programów komputerowych.


15. Blast Effect nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane tymi wadami.


16. Blast Effect nie ponosi odpowiedzialności za straty i szkody powstałe u Kupującego w wyniku:

a) wadliwej pracy urządzenia

b) używania przez kupującego niesprawnego urządzenia

c) montażu lub demontażu przez osoby nieuprawnione

d) wstrzymania funkcji produkcyjnych urządzenia

e) niepodjęcia kolejnych zleceń


17. Oferujemy także sprzedaż urządzeń w leasingu za pośrednictwem znanych firm leasingowych.